Vragen?
 Stuur ons een e-mail
Bel: 0547 - 389 991
(lokaal tarief)
  ma t/m vr:
za:
zo:
10:00 - 20:00 uur
12:00 - 15:00 uur
gesloten

 

Onze voordelen
Recent bekeken

Tamiya Renault RE-20 Turbo 1/12 (bouwpakket) - 12033

Merk: Tamiya
Model: 12033
Beschikbaarheid: Op voorraad (1 werkdag*)
* Indien 1 werkdag: Voor 16:00 uur besteld, zelfde dag verzonden
  met PostNL. Bezorging op dinsdag t/m zaterdag.
€114,90

+ Tamiya Color TS (levertijd: 1 werkdag):






+ Tamiya Color X/XF (levertijd: 1 werkdag):








+ Tamiya Lijm (levertijd: 1 werkdag):


Bouwpakket van Tamiya 12033 Renault RE-20 Turbo schaal 1 op 12. Drie overwinningen in 1980 voor de Renault RE-20 Turbo waren de grote beloning voor het werk van het Franse Renault aan de turbomotor. Deze o resultaten bewezen de wereld dat turbotechnologie het potentieel had om races mee te winnen. Renault was de eerste fabrikant die in 1977 een auto met turbomotor in de topklasse van de racesport betrad: de RS-01. In 1979 had Renault het model verder ontwikkeld tot een ontwerp met dubbele turbo, welke werd toegepast in de RS-10. Het jaar daarop was het de beurt aan de RE-20, die 30 kg lichter woog dan de RS-10 en beschikte over een 1,5-liter twin-turbo V6 DOHC-motor. Door de regelgeving beperkt tot de helft van het vermogen van atmosferische rivalen, leverde hij niettemin ongeveer 520 pk.


Deze re-release bouwkit van Tamiya (oorspronkelijk uitgebracht in 2006) beschikt over rubberen banden, werkende vering en ontzettend veel details. Kijk bij het tabblad Specificaties voor de afmetingen van dit model.


Let op, dit is geen radiografisch model. Verf en lijm zijn niet inbegrepen (vink de opties aan om deze erbij te kopen).

Algemeen
Introductiejaar 2022
Schaal 1:12
Aanbevolen leeftijd 14+ jaar
Afmetingen en gewicht
Lengte (mm) 389
Breedte (mm) 184
Hoogte (mm) 88
Technische details
Bouwpakket Ja (verf en lijm niet inbegrepen)
Materiaal Kunststof, rubber

Schrijf een review


Naam:


Jouw beoordeling:

Opmerking: HTML-code wordt niet vertaald.

Oordeel: Slecht           Goed

Voer onderstaande code in:



Anderen bestelden ook


Alle prijzen zijn inclusief btw en exclusief eventuele verzendkosten.
Om je beter van dienst te zijn, maakt SPEELGOEDenMODELBOUW.com gebruik van cookies.

SPEELGOEDenMODELBOUW © 2022