Vragen?
 Stuur ons een e-mail
Bel: 0547 - 389 991
(lokaal tarief)
  ma t/m vr:
za:
zo:
10:00 - 20:00 uur
12:00 - 15:00 uur
gesloten

 

Onze voordelen
Recent bekeken

Tamiya Fiat 131 Abarth Rally Olio 1:20 (bouwpakket) - 20069

Merk: Tamiya
Model: 20060
Beschikbaarheid: Op voorraad (1 werkdag*)
* Indien 1 werkdag: Voor 16:00 uur besteld, zelfde dag verzonden
  met PostNL. Bezorging op dinsdag t/m zaterdag.
€54,90

+ Tamiya Color TS (levertijd: 1 werkdag):



+ Tamiya Color X/XF (levertijd: 1 werkdag):




















+ Tamiya Lijm (levertijd: 1 werkdag):


Bouwpakket van Tamiya 20069 Fiat 131 Abarth Rally Olio. Schaal 1:20. Dit statische model uit de 1/20 Grand Prix Collection-serie toont de Olio Fiat 131 Abarth in marineblauwe en gele kleurstelling. Deze wagen werd in 1977 de WRC-rallykampioen. De originele auto was een door Abarth getunede versie van de Fiat 131 Mirafiori met een 215 pk sterke 2-liter motor. Deze was extreem licht dankzij het uitgebreide gebruik van FRP en aluminium in de body. De auto maakte zijn rallydebuut in 1976 en pakte titels in 1977, 1978 en 1980. Dit is de eerste re-release van deze eerbiedwaardige Tamiya-kit in 21 jaar en de eerste keer in deze nieuwe kleurstelling. Afmetingen: lengte 208 mm, breedte 98 mm. Beschikt over gedetailleerde weergaven van de 2-liter motor, interieur met rolkooi, ophanging en zelfs de binnenkant van de kofferbak van de auto. Cartograf-decals van hoge kwaliteit worden gebruikt om de sponsors vast te leggen in de stijlvolle livery. Afplakstickers voor ramen zijn inbegrepen. Wordt geleverd met 2 figuren - chauffeur en navigator - voor inbouw in het model. Bevat een nieuwe montagehandleiding met een viertalige achtergrondtekst.


Let op, dit is geen radiografisch model. Verf en lijm zijn niet inbegrepen (vink de opties aan om deze erbij te kopen).

Algemeen
Introductiejaar 2021
Schaal 1:20
Aanbevolen leeftijd 14+ jaar
Afmetingen en gewicht
Lengte (mm) 208
Breedte (mm) 98
Hoogte (mm) 75 (inclusief antenne)
Technische details
Bouwpakket ja (lijm en verf niet inbegrepen)
Materiaal Kunststof, rubber

Schrijf een review


Naam:


Jouw beoordeling:

Opmerking: HTML-code wordt niet vertaald.

Oordeel: Slecht           Goed

Voer onderstaande code in:



Anderen bestelden ook


Alle prijzen zijn inclusief btw en exclusief eventuele verzendkosten.
Om je beter van dienst te zijn, maakt SPEELGOEDenMODELBOUW.com gebruik van cookies.

SPEELGOEDenMODELBOUW © 2021